A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління гуманітарної політики
Камінь-Каширської міської ради

Засідання професійної спільноти вчителів зарубіжної літератури

Дата: 20.11.2021 14:46
Кількість переглядів: 91

19 листопала 2021 року відбулося засідання професійної спільноти вчителів зарубіжної літератури при закладі загальної середньої освіти «Полицівський ліцей» з теми: «Інтеграція інноваційних технологій в дизайн сучасного уроку зарубіжної літератури».

         На засіданні розглядали наступні питання:

   1. Біоадекватна (природовідповідна) технологія на уроках зарубіжної літератури. Сутність біоадекватної технології.  Основні компоненти БТ.

 2. Мотивація як визначальний компонент

 3. Творча майстерня вчителя. Моделювання уроків за біоадекватною технологією.

4. Фільм-презентація «Арома-імідж уроку зарубіжної літератури»

Катерина Боснюк презентувала досвід використання біоадекватної  (природовідповідної) технології на уроках зарубіжної літератури, її  сутність та  основні компоненти БТ.

Катерина Павлівна акцентувала увагу на формуванні в Україні нової системи освіти, орієнтованої на входження в світовий освітній простір, що супроводжується істотними змінами в педагогічній теорії і практиці навчально-виховного процесу. Актуальне місце  в педагогічній освіті поряд  з інтерактивними технологіями займають біотехнології.

Біоадекватність (природовідповідність) полягає у непорушенні в навчальному процесі притаманного людині природного типу мислення, яке має залишатися цілісним (двопівкульним – образним і логічним) та гармонійним.

Актуальність  БТ:

-створюють ситуацію успіху на ноосферному уроці;

-релаксація знімає стрес, втому;

-призводять до покращення мотивації учнів до навчання;

-сприяють розвитку самостійності, творчих здібностей учнів.

Поштовхом, мотивацією до розробки уроків з використанням біоадекватних технологій став методичний посібник Богосвятської Анни-Марії Іванівної «Як зробити смачний, ароматний, кольоровий урок літератури». Уроки літератури на основі біоадекватних технологій наповнюються красою, музикою, звуками і ароматами природи. У зв’язку з цим А.І. Богосвятська визначає такі біоадекватні іміджі уроку: кольоровий, звуковий, арома-імідж, тактильний, смаковий, палітра почуттів.

Був проаналізований кожен імідж уроку.

 Зоя Демидюк, Людмила Носовська, Людмила Пікуль представили елементи уроків з використанням БТ. Моделювання уроків за біодекватною технологією відбулися з тем:

 

1. «Оскар Уайльд (1854–1900). «Хлопчик-Зірка». Казкові персонажі, їхня характеристика. Основний конфлікт. Еволюція образу головного героя».

2. «Відображення японських уявлень про красу в поезії митця. Творчість Мацуо Басьо. Лаконізм форми та широта художнього змісту хайку».

3. «Шукай радість ( за повістю Е. Портер «Полліанна»).

Підсумовуючи роботу засідання педагоги вирішили, що буде корисно для роботи між засіданнями переглянути фільм-презентацію «Арома-імідж уроку зарубіжної літератури».

Методичний посібник «Як зробити смачний, ароматний, кольоровий урок літератури»

Фото без опису

 


« повернутися

Вхід для адміністратора