A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління гуманітарної політики
Камінь-Каширської міської ради

Відбулося третє засідання онлайн-воркшопу за освітньою програмою методичного хабу «Вектори змін роботи заступника директора в закладах загальної середньої освіти у контексті реформування освіти в Україні»

Дата: 11.02.2022 11:13
Кількість переглядів: 170

10 лютого 2022 року відповідно до плану роботи Центру професійного розвитку педагогічних працівників  відбулося третє засідання онлайн-воркшопу за освітньою програмою методичного хабу «Вектори змін роботи заступника директора в закладах загальної середньої освіти у контексті реформування освіти в Україні».

      Модератором зустрічі виступила психолог Центру Валентина Олісейчик. Професійну діяльність з питання розбудови виховної системи освітнього закладу в контексті змін і вимог сучасного суспільства представили заступники директорів з виховної роботи, які атестуються у 2021/22 н.р.:

  • Романович Марія Федорівна, ЗЗСО «Воєгощанський ліцей» Формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя; становлення громадянина-патріота, життєво компетентної особистості.
  • Карпук Наталія Іванівна, ЗЗСО «Ворокомлівський ліцей» Використання сучасних виховних технологій як умова для повноцінного розвитку учня, становлення творчої особистості, громадянина-патріота з постійною потребою в самореалізації та самовдосконаленні
  • Юянець Руслана Павлівна, ЗЗСО «Житнівський ліцей» Формування національної свідомості учнів, виховання їх громадської активності
  • Кузьмич Валентина Федорівна, ЗЗСО «Полицівський ліцей» Формування патріотичних та громадянських якостей , морально- етичних принципів особистості в умовах НУШ
  • Копець Наталія Адамівна, ЗЗСО «Гуто-Боровенський ліцей» Формування патріота і громадянина, національно свідомої, цілісної, гармонійно розвинутої особистості, здатної до адаптації в     суспільстві.

Представлені презентації моделей виховних систем шкіл націлені на розвиток особистості в умовах національно-патріотичного виховання, формування безпечного освітнього середовища, розкриттю здібностей здобувачів освіти на кожному з виховних етапів, розвиток  дитячого самоврядування,  життєтворчої компетентності учнів на основі педагогіки партнерства. Дякуємо всім!

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без опису

 


« повернутися

Вхід для адміністратора