Засідання професійної спільноти асистентів вчителів класів інклюзивного навчання
З метою удосконалення ефективності роботи асистентів вчителів класів інклюзивного навчання в складних умовах сьогодення, сприяння кваліфікаційному, творчому зростанню особистості асистентів педагогів, які працюють з дітьми, що потребують особливих освітніх потреб, 23 грудня 2022 року відбулося засідання професійної спільноти асистентів вчителів класів інклюзивного навчання.
Консультант Інклюзивно-ресурсного центру №1 Камінь-Каширської міської ради Людмила Демидюк розкрила основні завдання процесу навчально-корекційної роботи, варіанти спеціальної допомоги вчителя в процесі корекційного навчання. Значну увагу приділила особливостям розвитку дітей з особливими освітніми потребами, наявності освітніх труднощів. Зупинилась на проведенні оцінки потреб учнів в наданні підтримки І рівня, механізмі отримання підтримки, індивідуальній освітній траєкторії дитини з особливими потребами та механізмі її реалізації.
Про шляхи співпраці у створенні необхідних умов для повноцінного розвитку дітей з ООП в умовах дистанційного навчання говорила керівник професійної спільноти, заступник директора з виховної роботи та асистент вчителя класу інклюзивного навчання Грудківського ліцею – Світлана Дем’янік. Педагогиня поділилася панорамою ідей із свого досвіду роботи щодо формування навичок самостійної роботи учнів з особливими освітніми потребами.
Практичні рекомендації щодо запобігання психічних перевантажень дітей із затримкою психічного розвитку вміло надала учасникам засідання практичний психолог Грудківського ліцею Наталія Найдич.
На завершення Світлана Іванівна надала рекомендації щодо опрацювання нормативних документів та науково-методичних матеріалів з питань організації інклюзивного та індивідуального навчання. З акцентувала увагу на особливостях роботи асистента вчителя в умовах запровадження дистанційних форм роботи закладу освіти.