Вебінар «Реалізація концепції НУШ на уроках фізичної культури»
Від ефективної побудови фізичної активності учнів залежить їх здоров’я, настрій і працездатність. Які сучасні методи та засоби організації уроку за стандартами НУШ? Що таке «формувальне оцінювання» та як його здійснювати? Формування критичного мислення учнів; командні ігри на розвиток уваги, лідерських якостей – своїм баченням, нестандартними підходами, досвідом проєктування освітнього процесу з визначених аспектів поділилися у виступах на онлайн-семінарі вчителі фізичної культури Володимир Сай з Броницького ліцею, Павло Питель з Пнівненського ліцею, Віталій Каширець з Камінь-Каширського ліцею №1 та Віктор Балик з Полицівського ліцею.
Говорили і про неможливість повноцінно працювати через дистанційне і змішане навчання, постійні перебої з електропостачанням та повітряні тривоги – найбільші виклики, які стоять сьогодні перед освітянами.
Спілкування в рамках професійної спільноти – реальна можливість поглибити свої знання, один з шляхів вдосконалення педагогічної практики, ознайомлення з цікавим досвідом реалізації концепції НУШ, втілення інноваційних підходів у моделюванні сучасного уроку фізичної культури. Також чимало корисної інформації з освітньої галузі “Фізична культура” (програмно-методичний блок, поради, документи, досвід роботи) можна знайти на сайті ІМЗО.
У роботі семінару взяв участь Олександр Кривдік, заступник директора ДЮСШ. Модератор вебінару – консультант ЦПРПП Світлана Денисюк.