Вебінар «Цифрові освітні ресурси для роботи вчителя початкових класів»
11 січня 2023 року проведено вебінар «Цифрові освітні ресурси для роботи вчителя початкових класів». Педагоги опорного закладу загальної середньої освіти «Камінь-Каширський ліцей №1 імені Євгена Шабліовського» поділились своїми напрацюваннями з даного питання.
Інна Ющик, заступник директора з навчально-виховної роботи охарактеризувала 20 освітніх платформ та ресурсів для роботи в період дистанційного та змішаного навчання.
Людмила Лагода, вчитель початкових класів та англійської мови, ознайомила присутніх з електронною освітньою системою «Мій клас», яка дозволяє вчителям використовувати готові завдання з основних предметів та робить навчання школярів більш цікавим. Також представила курс SmartJunior «Шкільна англійська в іграх», який містить відео-уроки, ігри, презентації.
Ірина Кузьмич, вчитель класу, що навчається за науково-педагогічним проєктом «Інтелект України», проаналізувала сервіс LearningApps.org, що створений для підтримки процесів навчання та викладання за допомогою готових вправ та тестів. Сервіс також дозволяє створювати власні вправи та поширювати їх за допомогою QR-коду. Поділилася навиками роботи з WordArt.com, онлайн-генератором хмар слів, який дає змогу легко створювати дивовижні та унікальні хмари слів.
Валентина Сидорчук, вихователь ГПД, представила добірку цікавих практичних завдань з сайту «Розвиток дитини» та ознайомила колег з принципом роботи на міжнародній онлайн платформі Вчи.юа, де учні початкової школи усієї України вивчають математику в інтерактивній формі.
Ліна Соловей, вчитель класу, що навчається за науково-педагогічним проєктом «Інтелект України», поділилася досвідом з педагогами, як дітям цікаво і невимушено засвоїти навчальний матеріал, використовуючи навчальні ігри «SETERRA» та «REBUS1».
Директор центру професійного розвитку педагогічних працівників Марина Ніщик наголосила, що ефективна робота сучасного вчителя в умовах воєнного часу значною мірою залежить від інформаційно-цифрової компетентності педагога.
Проте недостатньо просто щось знати, важливо використовувати ці компетентності на практиці. Для вчителя цифрова грамотність надає можливість аналізувати та керувати освітнім процесом за допомогою використання всієї сукупності і різноманітності комп’ютерних засобів і технологій.