A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління гуманітарної політики
Камінь-Каширської міської ради

Медіаосвіта в Україні: вимога часу чи модний тренд?

Дата: 20.04.2023 12:00
Кількість переглядів: 49

Щоб знайти відповіді на це та інші актуальні питання працівники кафедри менеджменту освіти Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти старший викладач Рудь О.В., і кандидат фізико-математичних наук, завідувач Сташенко М.О. провели для педагогів громади сертифікований семінар-тренінг «Медіаосвіта та медіаінформаційна грамотність в інноваційному освітньому менеджменті».

Захід відбувся в онлайн-форматі за заявкою центру професійного розвитку педагогічних працівників Камінь-Каширської міської ради. Мета – формування теоретичної і практичної бази знань з основ медіаосвіти, навичок ефективної взаємодії з мас-медіа, критичного осмислення інформації і усвідомлення впливу медіазасобів на розвиток сучасного суспільства, опрацювання дидактичних, психолого-педагогічних аспектів застосування медіапродуктів у професійній діяльності.

Медіаосвіта в Україні - це частина освітнього процесу, спрямована на формування в суспільстві медіакультури. На сьогодні затверджено «Концепцію впровадження медіаосвіти в Україні». Реалізація вимог Державних стандартів початкової, базової, середньої освіти передбачає наскрізне інтегрування медіаосвіти у викладання предметів. Медіаінформаційна компетентність є складовою частиною реалізації індивідуальної освітньої траєкторії педагога.

Учасники поглибили знання з питань: інформаційна та медійна грамотність, медіакультура та медіагігієна; маніпулятивні технології контенту: джинса, паркет, фейк, інформаційний міф; загальні тенденції у сфері нових медіа. Пройшли національний тест з медіаграмотності та перевірили свої знання і уміння.

Ознайомились з цікавою і корисною інформацію про формування предметних компетентностей інструментарієм медіаграмотності, маніпулятивні технології та пропаганду в інтернет-середовищі, захист і безпеку в Мережі, технології протидії маніпуляціям.

Результатом навчання стало: знання сучасних тенденцій інтегрування медіаграмотності в освітнє середовище; формування навичок верифікації і критичного аналізу інформації, фактчекінгу, безпечного користування онлайн-сервісами, виявлення маркерів токсичного контенту; усвідомлення аксіологічного аспекту медіа, готовність до впровадження інноваційної освітньої лінії «Медіаграмотність».

Учасники отримали сертифікати та висловили щиру подяку спікерам Рудь О.В., Сташенку М.О. за цікавий, змістовний, пізнавальний навчальний тренінг.

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без опису


« повернутися

Вхід для адміністратора