Засідання професійної спільноти вчителів громадянської та історичної освітньої галузі
6 квітня 2023 року на базі Щитинської гімназії-філії ОЗЗСО "Черченський ліцей" проведено засідання професійної спільноти вчителів громадянської та історичної освітньої галузі (керівник Мирослава Свистун).
Опрацювали тему «Використання Google-форм, презентацій, таблиць, документів на уроках суспільствознавчих дисциплін». Учителі В'ячеслав Шумік, Оксана Шумік, Олена Потапчук поділилися думками щодо нових підходів до організації сучасного уроку в контексті компетентнісного підходу.
В’ячеслав Шумік провів практичне заняття, на якому вчителі вдосконалили вміння складати опитувальник за допомогою Google Forms і використовувати його на уроках історії та правознавства. Учасники ще раз переконалися в тому, що в реаліях сьогодення, коли діти навчаються дистанційно або в змішаній формі, цей інструмент є ефективним і дієвим. Він підходить для організації моніторингу виконання домашнього завдання та самостійної роботи. Адже вчителеві не потрібно тиражувати матеріал тестування, немає потреби збирати школярів всіх в один час і в одному місці, а результати опитування автоматично опрацьовуються, представляються у вигляді наочних узагальнених діаграм, зберігаються і постійно доступні в інтернеті.
Олена Потапчук у виступі відзначила, що при викладанні важливими і доцільними є мультимедійні презентації, які дозволяють створювати інформаційний і візуальний огляд об'єктів, які досліджуються. Також складно уявити сучасний урок без використання електронних карт, відео-фрагментів художніх і документальних фільмів, віртуальних екскурсій, таблиць та історичних документів. Це дозволяє візуалізувати основну інформацію на уроках, вмотивувати та підвищити інтерес учнів до навчання, викладати матеріал більш креативно і творчо.
В обговоренні теми взяли участь педагоги закладів загальної середньої освіти: «Бузаківський ліцей», «Мостищенська гімназія», Мельники-Мостищенська гімназія-філія ОЗЗСО «Черченський ліцей», Щитинська гімназія-філія ОЗЗСО «Черченський ліцей».