Методист відділу практичної психології та соціальної роботи провели для педагогів громади сертифікований семінар-тренінг «Формування безпечного освітнього середовища»
Формування безпечного освітнього середовища - одне з першочергових завдань закладу освіти, виконання якого має реалізувати право на безпечні та нешкідливі умови навчання в умовах війни. Щоб допомогти освітянам вирішити дане завдання працівники ВІППО Лариса Іванівна Турчина - старший викладач кафедри педагогіки і психології, Наталія Миколаївна Казмірчук, методист відділу практичної психології та соціальної роботи провели для педагогів громади сертифікований семінар-тренінг «Формування безпечного освітнього середовища».
Захід відбувся 10 та 11 травня 2023 року в онлайн-форматі за заявкою центру професійного розвитку педагогічних працівників Камінь-Каширської міської ради.
Сьогодні проблеми цькування і насильства в шкільному середовищі дуже часто стають перепоною для досягнення мети всебічного розвитку дитини. Допомога дорослих дуже потрібна дітям та молоді в будь-якому віці, особливо якщо дії кривдників можуть завдати серйозної шкоди фізичному та психічному здоров’ю. Заклад освіти відіграє важливу роль у створенні умов для здобуття учнями та ученицями знань в безпечному освітньому середовищі, формуванні ставлень та навичок, які потрібні, щоб уникнути та запобігти проявам насильства, безконфліктного спілкування, ненасильницької поведінки.
Вирішальна роль у протидії насильству і булінгу належить педагогам. Проте впоратися з цією проблемою вони можуть тільки завдяки системному підходу та підтримки керівництва школи, батьків, представників місцевих органів влади та громадських організацій, а також із залученням та участі дітей та молоді.
Як організувати системну роботу з протидії насильства та булінгу в закладі освіти? Як діагностувати наявність булінгу в освітньому середовищі? Який алгоритм дій у разі його виявлення? До кого звертатись по допомогу? Які практичні інструменти має знати кожен на випадок, якщо стає учасником булінгу під час освітнього процесу? Які практичні інструменти створення безпечного середовища в закладі освіти? Що таке резильєнтність, її модель та складові? Як впоратися зі стресом в сучасних умовах? Які етапи переживання втрати? Відповіді на ці та інші питання отримали учасники онлайн семінару-тренінгу.
Висловлюємо щиру подяку спікерам за змістовний та пізнавальний семінар.