A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління гуманітарної політики
Камінь-Каширської міської ради

Педагоги професійної спільноти учителів іноземних мов при опорному закладі загальної середньої освіти «Воєгощанський ліцей» зустрілися онлайн та розглянули ряд питань з теми «Реалізація діяльнісного підходу як засіб формування ключових компетентносте

Дата: 27.12.2023 16:46
Кількість переглядів: 14

✅21 грудня 2023 року педагоги професійної спільноти учителів іноземних мов при опорному закладі загальної середньої освіти «Воєгощанський ліцей» зустрілися онлайн та розглянули ряд питань з теми «Реалізація діяльнісного підходу як засіб формування ключових компетентностей на уроках іноземної мови в контексті НУШ».

🔹Керівник спільноти Тетяна Врублевська розпочала засідання вправою "Криголами" (або Icebreaker). "Криголами" – унікальна техніка, яка допомагає налаштувати аудиторію на спільну хвилю. Це вправи, що служать для знайомства та представлення учасників. “Криголами” створюють потрібну атмосферу та готують інтелектуальну основу для майбутнього уроку. Вони займають від 5 до 10 хвилин, проте ефект відчутний протягом усього заняття або уроку!

🔸Про «Діяльнісний підхід як середовище формування наскрізних умінь у НУШ» у своєму виступі говорила Наталія Чміль, вчитель англійської мови ОЗЗСО «Пнівненський ліцей». Вона звернула увагу на наскрізні вміння або soft skills (м’які навички), які потрібно розвивати на кожному уроці з будь-якого предмета (критичне та системне мислення, здатність співпрацювати з іншими людьми, здатність приймати рішення, здатність оцінювати ризики, вміння конструктивно керувати емоціями, ініціативність, читання з розумінням, творчість, уміння висловлювати власну думку усно та письмово, здатність логічно обґрунтовувати позицію, здатність розв’язувати проблеми), розкрила сутність та характеристики діяльнісного підходу, основні методи діяльнісної технології.

🔹Світлана Фарина, вчитель англійської мови ОЗЗСО «Пнівненський ліцей» виступила з висвітленням питання «Діяльнісний підхід на уроках іноземної мови як засіб формування компетентісно розвиненої особистості». На уроках іноземних мов необхідно створити умови для різнобічного розвитку, виховання та соціалізації особистості і при застосуванні діяльнісного підходу формується та розвивається здатність в учнів діяти практично, ситуативно, комунікативно. Педагог озвучила переваги та недоліки діяльнісного підходу, особливості застосування ігор на різних етапах уроку, запропонувала види завдань для розвитку навичок слухання, читання, наголосила на необхідності застосування комп’ютерних технологій.

🔸Тетяна Врублевська презентувала питання «Формування предметних і життєвих компетентностей учнів шляхом використання діяльнісного підходу на уроках іноземної мови». Вона говорила про зміни, які відбуваються у навчанні при застосуванні діяльнісного підходу, представила цікаві види ігор на уроці англійської мови, наголосила на важливості нестандартного початку уроку та запропонувала ефективні види вправ та особливості їх застосування.

🔹Педагог ЗЗСО «Броницький ліцей» Валентина Балицька підготувала матеріали щодо «Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти. Навчальні втрати: причини, наслідки й шляхи їх подолання на уроках іноземної мови». Вона говорила про негативні чинники, через які виникають освітні втрати, про конкретні кроки для допомоги учням у надолуженні пропущеного та успішного продовження навчання, продемонструвала ресурси для роботи над надолуженнями навчальних втрат.

🔸Консультант ЦПРПП Тетяна Лесик відзначила продуктивність зустрічі, атмосферу доброзичливості та співпраці, бажання учасників професійної спільноти розвиватися, підсумувала результативність та досягнення у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з іноземних мов, побажала здобутків у наступних етапах.

🖋️Центр професійного розвитку педагогічних працівників Камінь-Каширської міської ради


« повернутися

Вхід для адміністратора