A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління гуманітарної політики
Камінь-Каширської міської ради

На базі ЗЗСО «Погулянківська гімназія» у режимі онлайн було проведено засідання професійної спільноти учителів іноземних мов «Великоглушанського освітнього округу»

Дата: 12.03.2024 10:01
Кількість переглядів: 21

✅Нещодавно на базі ЗЗСО «Погулянківська гімназія» у режимі онлайн було проведено засідання професійної спільноти учителів іноземних мов «Великоглушанського освітнього округу» (керівник Олеся Рудецька) з теми «Освітні платформи для дистанційного та змішаного навчання учні в та методичної підтримки учителів».

🔸Питання реалізації прав академічної свободи учителя озвучила Лілія Мельник (ЗЗСО «Погулянківська гімназія»). На її думку ключовим елементом переходу до академічної свободи має бути робота (і в плані саморозвитку, і як пріоритетний напрям роботи методичних структур) з підвищення рівня готовності педагогів брати більш широку відповідальність за результати освітнього процесу в класі. Учитель вважає, що на часі така організація професійної освіти, результатом якої виступатиме високий рівень компетентності, спроможності педагога адекватно сприймати педагогічні новації, створювати власну систему діяльності, легко адаптуватися до змін у житті, як норму сприймати плюрингвальний світ, удосконалюватись професійно протягом життя.

🔸Лілія Володимирівна постійно бере участь у вебінарах видавництв «Ранок» та «Освіта», тренінгах, «круглих столах», Інтернет-марафонах, у miniEdCamp та EdCampUkraine (унікальних подіях для обміну досвідом шкільних педагогів, які прагнуть кращої якості освіти), міжнародних та Всеукраїнських науково-практичних конференціях, має багато друкованих видань. Вона – постійний учасник конкурсу редакції газети «Шкільний світ», семінарів за програмою Німецького Федерального Фонду EVZ в Україні «Місце зустрічі: Діалог».

🔸До обговорення цього питання долучились усі учасники спільноти. Кожен поділився досвідом щодо реалізації та дотримання прав академічної свободи у навчальних закладах, особливо в умовах НУШ.

☑️Ілля Горожанкін (ЗЗСО «Великоглушанський ліцей») презентував ВШО - національну, освітню платформу для дистанційного та змішаного навчання. Він розповів про плюси використання даної платформи і проблеми, які можуть виникнути у роботі з нею. Метою Всеукраїнської школи онлайн є забезпечення здобувачів освіти рівним, вільним і безоплатним доступом до якісних освітніх матеріалів, а педагогічних працівників – можливістю отримувати допомогу в організації дистанційного навчання, створенні та роботі у віртуальних класах.

🔹Навчання на платформі просте і зручне, цікаве і сучасне, а також повністю безкоштовне для усіх дітей. Кожен урок відповідає інтересам та сприйняттю сучасного школяра. Так, для викладення та пояснення навчального матеріалу використовуються 3D-моделі, 3D-екскурсії та інтерактивні експозиції музеями світу, елементи гейміфікації та сучасних комп’ютерних ігор (як War Craft) і навіть влучні і такі улюблені серед школярів меми (і не тільки).

Кожен урок ВШО пройшов 5 рівнів експертної перевірки, зокрема на відповідність навчальній програмі, доступність і недискримінаційність.

Для педагогічних працівників на платформі функціонує «Кабінет учителя», завдяки якому можна створювати віртуальні класи для своїх учнів, відстежувати їхній навчальний поступ і надавати зворотний зв’язок, користуючись якісними освітніми матеріалами та інструментами.

🔹Любов Токарчук (ЗЗСО «Погулянківська гімназія») ознайомила присутніх із досвідом формування предметних і життєвих компетентностей учнів шляхом використання діяльнісного підходу на уроках англійської мови. Вона зупинилася на особливостях застосування такого підходу на уроці іноземної мови, його принципах (здобуття дитиною знань у самостійному пошуку, наступності етапів навчання згідно з віковими та психологічними особливостями розвитку, формування цілісної картини світу у дитини та свого місця у ньому, мінімаксу - надання можливості максимального), недоліках застосування підходу, навела приклади найбільш ефективних мовленнєвих вправ у роботі із учнями.

☑️Такі зустрічі дають змогу освітянам: отримати нову інформацію; можливість спільного пошуку шляхів подолання професійних труднощів; реалізації потреби підтримки з боку колег (менш досвідчені - отримати нові ідеї, а більш досвідчені – переглянути свою практику під час обговорень); поділитися досвідом з іншими; розвивати якості й уміння, необхідні для ефективного спілкування та ін.

🖋️За інформацією керівника спільноти Олесі Рудецької


« повернутися

Вхід для адміністратора