Засідання професійної спільноти шкільних бібліотекарів закладів загальної середньої освіти з теми «Удосконалення професійної компетентності шкільних бібліотекарів шляхом впровадження інформаційних технологій»
Відповідно до плану роботи Центру професійного розвитку педагогічних працівників 12 березня 2024 року проведено засідання професійної спільноти шкільних бібліотекарів закладів загальної середньої освіти з теми «Удосконалення професійної компетентності шкільних бібліотекарів шляхом впровадження інформаційних технологій».
Організатор та модератор засідання консультант ЦПРПП Валентина Олісейчик наголосила, що реформування освіти та її спрямованість на цифровізацію потребує сучасних бібліотек закладів загальної середньої освіти, спроможних здійснювати якісну інформаційно-ресурсну підтримку освітнього процесу. Зазначила, що сьогодення вимагає від бібліотек зберігати традиційні та постійно шукати, упроваджувати нові форми роботи з користувачами, розширювати сфери представлення своєї бібліотеки в інформаційному просторі.
Приступа Тамара Миколаївна, бібліотекар закладу загальної середньої освіти «Малоглушанський ліцей» презентувала свій досвід роботи на тему «Співпраця бібліотекаря і педагогічного колективу у формуванні гармонійно розвиненої особистості школяра».
Тамара Миколаївна наголосила на основних напрямках співпраці з педагогами та батьками, продемонструвала багато цікавих і сучасних інноваційних форм роботи, які впроваджує у своїй діяльності. Наголосила, що враховуючи вимоги сьогодення, потрібно використовувати сучасні й різноманітні форми роботи, які завдяки актуальному змісту, творчому підходу та нетрадиційним назвам, здатні привертати до себе увагу користувачів бібліотек, а також залучати до них нових відвідувачів.
Сидорук Наталія Григорівна, бібліотекар закладу загальної середньої освіти «Воєгощанський ліцей» розкрила питання: «Бібліотека НУШ – простір для освітніх можливостей кожного учня» та поділилася формами бібліотечної роботи. Відзначила, що в умовах швидких трансформаційних змін першочерговим завданням для шкільної бібліотеки є перетворення її з центру бібліотечних ресурсів і доступу до інформації у центр дослідження, відкриття, творчості та інноваційної педагогіки. Сучасне освітнє середовище, зокрема, і шкільна бібліотека, має забезпечувати вільний доступ до якісних електронних підручників, енциклопедій, архівів, бібліотек.
Валентина Олісейчик зупинилась на професійній самоосвіті фахівців освітянських бібліотек, надала інтернетсервіси для підвищення професійної підготовки. Підсумовуючи роботу заходу, відмітила високий рівень підготовки виступів та презентацій та їх практичну спрямованість.
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Камінь-Каширської міської ради