Моделювання, проєктування сучасного уроку НУШ: компетентнісний підхід
У січні 2024 року на базі ЗЗСО «Камінь-Каширський ліцей» №2 відбулося засідання професійної спільноти вчителів початкових класів.
Опрацювали тему «Моделювання, проєктування сучасного уроку НУШ: компетентнісний підхід. Кейс-технологія в освіті як спосіб формування життєвих компетентностей». Леся Прач презентувала відеоколаж «Кейс-уроки у початковій школі».
Учасники ділилися досвідом, виконували практичні вправи, обмінювалися думками щодо важливості формування у дітей соціальної компетентності, оскільки ці знання стають нагальною потребою сьогодення.
Про схвалення Стратегії розвитку читання на період до 2032 року «Читання як життєва стратегія» та затвердження операційного плану її реалізації на 2023-2025 роки розповіла заступник директора з навчально-виховної роботи Світлана Курчик.
Олена Чурак поділилась досвідом роботи і представила презентацію «Портрет учителя, який атестується».
Педагогічні дебати «Якісна реалізація рекомендацій висновку інклюзивно-ресурсного центру у закладі освіти: критерії, принципи, методи» підготували асистент учителя Юлія Березнюк і логопед Людмила Куява.
Усі учасники засідання переконалися, що вчителі початкових класів - це команда однодумців, націлених на досягнення спільної мети.
За інформацією Людмили Геліч, керівника спільноти вчителів початкових класів