Використання вправ з нейробіки та ейдетики на уроках НУШ
Сьогодні перед багатьма вчителями постає питання: яким методам і прийомам навчання та виховання надати перевагу? Що робити, аби кожному учневі було легко і цікаво здобувати знання, щоб завжди спрацьовували виховні методи? В реалізації даного завдання учителю значно допоможе використання вправ з нейробіки та ейдетики на уроках НУШ.
28 лютого у ОЗЗСО «Камінь-Каширський ліцей №1 ім. Євгена Шабліовського» відбулося засідання професійної спільноти вчителів початкових класів на тему: «Використання вправ з нейробіки та ейдетики на уроках НУШ».
Галина Леонець, практичний психолог закладу, ознайомила присутніх з психологічними аспектами терміну «нейробіка» та особливостями роботи півкуль головного мозку. Надала рекомендації, як можна використовувати психогімнастику у повсякденному житті.
Ліна Соловей, вчитель початкових класів, провела практичні вправи з педагогами по нейробіці: «Перевернутий годинник», «Напиши речення заплющеними очима», «Зміна звичних речей». Підготувала рекомендації для батьків « Прокачай нейрони або 7 цікавих вправ для батьків і дітей».
Тамара Савчук, керівник професійної спільноти вчителів початкових класів, ознайомила присутніх з історією дослідження методу ейдетики, принципами роботи за системою ейдотехніки та проаналізувала переваги використання даного методу для активізації пізнавальної активності школярів.
Ірина Кузьмич, вчитель початкових класів, провела майстер-клас з використання методів ейдетики, які широко впроваджуються у класах, що навчаються за науково-педагогічним проєктом «Інтелект України»: таблиці Шульте, піктограми, метод «Цицерона» та ін.
Заступник директора з навчально-виховної роботи Інна Ющик надала поради щодо сертифікації та атестації педагогічних працівників.
Центр професійного розвитку педагогічних працівників