A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління гуманітарної політики
Камінь-Каширської міської ради

У режимі онлайн проведено засідання професійної спільноти учителів іноземних мов на базі закладу загальної середньої освіти «Мостищенська гімназія»

Дата: 07.03.2024 12:47
Кількість переглядів: 4

🔰У навчальних програмах з англійської мови акцентовано увагу на розвитку найпоширеніших гнучких навичок, таких як спілкування, робота у команді та презентація. Виділено і такі навички: лідерство та управління часом, активне навчання (active learning), стійкість (resilience), стресостійкість (stress tolerance), гнучкість (flexibility) тощо.

✔️Тому завдання учителя – знайти такий підхід до дітей, щоб розвинути всі ці якості та підготувати їх до самостійного розуміння будь-чого, тобто дорослого життя.

☑️29 лютого 2024 року у режимі онлайн проведено засідання професійної спільноти учителів іноземних мов на базі закладу загальної середньої освіти «Мостищенська гімназія» (керівник Наталія Корінчук) з теми «Розвиток “soft skills” засобами іноземних мов».

🔹Досвідом з формування м’яких навичок засобами іноземної мови поділилася Наталія Корінчук (ЗЗСО «Мостищенська гімназія»). Вона презентувала дієві методи навчання та вправи, які сприяють розвитку комунікативності, критичного мислення, уміння працювати в команді. У ході підготовки проєктів, їх розробки і планування, виконання завдань діти вчаться організовувати час, розподіляти види робіт, шукати і структурувати інформацію, виступати на публіці.

🔹Юлія Шкара (Підбороччанська гімназія-філія ОЗЗСО «Черченський ліцей») висвітлила питання «Soft skills та критичне мислення - навички, які знадобляться дітям у 21 столітті».

🔹У своєму виступі педагог розповіла про ключові компетентності, які є і будуть затребувані у майбутньому: аналітичне мислення та інноваційність; здатність швидко навчатися; вирішення складних завдань; критичне мислення та аналіз; ініціативність, творчість, креативність; лідерство і соціальний вплив; використання технологій; програмування та створення нових технологій; стресостійкість, гнучкість і вміння адаптуватись; вміння логічно мислити та створювати ідеї.

🔸Педагог Щитинської гімназії-філії ОЗЗСО «Черченський ліцей» Іванна Осійчук розкрила тему «Емоційний інтелект у процесі вивчення англійської мови». Уміння застосовувати емоційний інтелект включено до переліку ключових компетенцій, якими мають володіти учні Нової української школи.

🔸Важливість даної теми полягає у формуванні у школярів не лише уявлень про власні емоції та «емоційні здібності», а й умінь усвідомлювати і застосовувати власні особистісні емоційно-вольові якості, конструктивно керувати своїми емоціями. Особливо актуальним це питання стало з початком війни в Україні.

🔸Богдана Трохимук (ОЗЗСО «Черченський ліцей») поділилась досвідом роботи з питання «Розвиток творчих здібностей. Робота з обдарованими дітьми». У своєму виступі вона акцентувала увагу на застосуванні проєктних технологій задля розкриття творчого потенціалу кожного учня, індивідуальної та (або) групової роботи, прищеплення уміння досліджувати і вирішувати проблеми, можливості проявити себе незалежно від рівня володіння мовою, підвищення рівня самостійної роботи.

✅Консультант ЦПРПП Тетяна Лесик презентувала платформу ВШО, можливості її застосування у роботі, особливості реєстрації та проведення діагностування з виявлення та надолуження освітніх втрат з англійської мови.

🖋️Центр професійного розвитку педагогічних працівників Камінь-Каширської міської ради


« повернутися

Вхід для адміністратора