A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління гуманітарної політики
Камінь-Каширської міської ради

Забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти у формуванні ключових компетентностей дітей

Дата: 21.03.2024 16:48
Кількість переглядів: 69

Фото без опису

✅19 березня 2024 року відбулося засідання професійної спільноти вчителів початкових класів та вихователів груп подовженого дня з теми «Забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти у формуванні ключових компетентностей дітей», в якому взяли участь директор Центру професійного розвитку педагогічних працівників Камінь-Каширської міської ради Марина Ніщик, головний спеціаліст відділу освіти управління гуманітарної політики Камінь-Каширської міської ради Олеся Костюк, директор закладу дошкільної освіти Раково-Ліський ЗДО «Ясла-садок «Колосок» Галина Кухтей, вихователь-методист Ніна Карпік та вихователі.

Згідно плану засідання професійної спільноти було відвідано:

☑️інтегроване заняття «Весела розвага» у ЗДО «Ясла-садок «Колосок», проведене з дітьми старшого дошкільного віку вихователькою Наталією Шипоровою.

☑️урок математики у 1-А класі ОЗЗСО «Раково-Ліський ліцей» на тему

«Числа першої сотні. Назви та послідовність чисел від 1 до 100. Порівняння чисел в межах 100», який провела вчителька початкових класів Світлана Мись.

🔸Проведені заняття продемонстрували сучасні підходи до організації освітнього процесу по забезпеченню наступності дошкільної та початкової освіти у формуванні ключових компетентностей дітей.

🔸Керівник професійної спільноти Світлана Хомік ознайомила учасників засідання із основними завданнями закладу дошкільної освіти та опорного закладу щодо формування ключових компетентностей у дітей в умовах реформування загальної середньої освіти на засадах Концепції Нової української школи. Вона розповіла про ключові компетентності, окреслені Державним стандартом початкової освіти, що формуються на основі компетентностей, що закладені у дошкільному віці.

🔹В ході засідання професійної спільноти вихователь-методист Ніна Карпік у своєму виступі презентувала ключові компетентності випускника закладу дошкільної освіти і провела вправи, що сприяли конструктивній взаємодії вихованців ЗДО і педагогів ліцею щодо забезпечення наступності у формуванні ключових компетентностей дітей.

Також були проведені майстер-класи:

☑️«Складання описових розповідей за методикою Л.Ткаченко» (вихователька ЗДО Наталія Крам). За схемами-моделями члени професійної спільноти вчились технології складання описових розповідей, що сприяють формуванню у дітей побудови зв’язної цілісної описової розповіді, покращенню комунікативних навичок.

☑️«Електронні засоби навчання – сучасні помічники вчителя у формуванні ключових компетентностей здобувача освіти Нової української школи» (вчителька початкових школи Леся Лемак). Педагогиня ознайомила колег із застосуванням у освітньому просторі електронного освітнього ігрового ресурсу «Розумники». Учасники засідання змогли попрацювати індивідуально з планшетами, виконуючи вправи з математики та оцінили переваги їх використання у навчанні учнів початкових класів.

☑️«Компетентісний підхід до організації освітнього процесу в 1 класі» (вчителька початкових класів Підрічанської гімназії-філії Радкович Валентина). Вона ознайомила присутніх із цікавими компетентністними завданнями, які використовує в освітньому процесі і активно залучила до їх виконання усіх учасників засідання.

🔸Вчителька початкових класів ліцею Світлана Мись презентувала у своєму виступі на тему «Діяльнісний підхід – дієвий інструмент формування та розвитку ключових компетентностей і наскрізних умінь особистості» власні напрацювання:

☑️ як виглядає компетентнісне навчання на практиці;

☑️чи можна діяльнісний підхід застосовувати до всіх предметів/інтегрованих курсів та освітніх галузей;

☑️як оцінювати компетентності.

🔹Вихователька групи продовженого дня (ГПД) опорного закладу Омельчук Наталія своїм виступом «Формування ключових компетентостей школяра під час організації освітнього процесу в групі подовженого дня» розкрила особливості формування у дітей ключових компетентностей під час режимних моментів групи подовженого дня.

🔸Керівник професійної спільноти Світлана Андріївна презентувала модель компетентного випускника Нової української початкової школи, що є орієнтиром у роботі кожного педагога, класного керівника, вихователя ГПД по формуванню і розвитку у дітей ключових компетентностей. Також підбила підсумок заняття і надала рекомендації щодо шляхів удосконалення освітнього процесу у обох закладах по забезпеченню наступності дошкільної та початкової освіти у формуванні у дітей ключових компетентностей.

🖋️Центр професійного розвитку педагогічних працівників Камінь-Каширської міської ради


Фото без опису Фото без опису Фото без опису Фото без опису Фото без опису Фото без опису Фото без опису Фото без опису Фото без опису Фото без опису Фото без опису Фото без опису Фото без опису Фото без опису Фото без опису Фото без опису Фото без опису Фото без опису Фото без опису Фото без опису 


« повернутися

Вхід для адміністратора