Нова українська школа: відповідаємо на виклики (оцінювання учнів в контексті вимог НУШ)
На таку тему 22.10.2024 року відбулося засідання професійної спільноти вчителів здоров’язбережувальної освітньої галузі. Хоча питання щодо оцінювання результатів навчальних досягнень учнів 5-7 класів уже розглянуті на засіданні педагогічних рад закладів освіти та педагогів і досі хвилюють питання щодо форм здійснення формувального оцінювання та відстеження результатів спостереження за розвитком наскрізних умінь учнів; планування підсумкових робіт та їх кількість; формування висновків щодо рівнів досягнення обов’язкових результатів навчання за семестр шляхом виконання комплексної підсумкової роботи, завдання якої дозволять установити результати навчання за всіма групами результатів, визначеними в Критеріях оцінювання чи виконання окремих підсумкових робіт для кожної групи результатів та як зробити відповідні записи у класному журналі.
Ці питання висвітлили у своїх виступах, доповідях, презентаціях спікери засідання: Ганна Лук’янчук, консультант ЦПРПП; Олеся Клімарчук, вчителька основ здоров’я Видертського ліцею та керівник професійної спільноти; Антоніна Михальчук, вчителька інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» Малоглушанського ліцею.
Активно обговорили педагоги й питання щодо комплексного підходу в поточному оцінюванні, який поєднує теоретичні знання та практичні навички. Застосування при поточному оцінюванні широкого спектру інтерактивних методів, які дозволяють не тільки оцінити рівень засвоєння матеріалу, але й розвивають в учнів критичне мислення, комунікативні навички, вміння працювати в команді, здійснювати само та взаємооцінку.
В процесі обговорення окреслили й проблемні питання, які потребують доопрацювання та висвітлення на наступному засіданні.
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Камінь-Каширської міської ради