A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління гуманітарної політики
Камінь-Каширської міської ради

Засідання професійної спільноти вчителів суспільних дисциплін

Дата: 07.03.2025 10:35
Кількість переглядів: 33

Фото без опису

💻Для педагога інформаційно-цифрова компетентність — це, свого роду, внутрішній навігатор, що дозволяє зорієнтуватися в потоці контенту, критично його оцінити та доброчесно використати у власній педагогічній діяльності.

☝️Питання формування та розвитку інформаційно-цифрової компетентності не тільки не втрачають своєї актуальності, а й стають дедалі нагальнішими. Швидка еволюція електронних ресурсів і цифровізація життя вимагають від сучасного педагога регулярно акцентувати увагу на відточенні навичок роботи з електронними джерелами та іншою інформацією, як невід’ємною складовою власного безперервного професійного розвитку.

☑️Питання підвищення цифрової компетентності вчителя стали предметом обговорення на засіданні професійної спільноти учителів суспільних дисциплін, . Учасники опрацювали питання:

1. Використання електронних освітніх ресурсів у процесі викладання суспільних дисциплін (презентувала Федік Т.В.).

2. Підвищення вмотивованості вивчення суспільних дисциплін. (досвідом поділилася Іщик Л.М.).

3. Сучасні засоби візуалізації на уроках суспільних дисциплін (представила Войчик Л.С.).

▫️Федік Т.В. та Іщик Л.М., учителі історії ОЗЗСО «Раково-Ліський ліцей» зазначили , що інтеграція електронних ресурсів в освітній процес, створює перспективи для здобувачів освіти активно залучатися до навчального процесу, розвивати у них критичне мислення та творчі здібності, дозволяє створювати захопливе та цікаве освітнє середовище, мотивує до вивчення предмету.

▫️Керівник професійної спільноти, вчитель історії ЗЗСО «Камінь-Каширський ліцей»№2 Войчик Л.С. підкреслила, що використання засобів візуалізації допомагає значно покращити якість викладання. Перелік інтернет-ресурсів, які дозволяють учителеві реалізувати діяльнісний підхід, постійно доповнюється і не є вичерпним. Педагогиня представила змістовний і цікавий кейс своїх творчих пошуків результативного використання ІКТ в освітньому процесі.

☑️Усі разом зробили висновок що електронні освітні ресурси відкривають нові можливості для педагогів, щоб зробити освітній процес більш інтерактивним та ефективним.

▫️Друга частина онлайн засідання професійної спільноти стосувалась питання сертифікації.

▫️З цікавістю, інтересом та захопленням учасники слухали розповідь Моцюк Л.М., вчительки ОЗЗСО «Хотешівський ліцей», яка поділилася цінним досвідом, який охоплював різні аспекти підготовки, участі у процедурі зовнішнього оцінювання професійної компетентності. ЇЇ виступ – чергове підтвердження думки про те, що сертифіковані вчителі є лідерами освітньої спільноти, які готові ділитися напрацюваннями, «родзинками» професійного успіху.

▫️Войчик Л.С. як експерт сертифікації учителів, також надала практичні і дієві поради, що допоможуть збільшити шанси успішного проходження сертифікації.

☑️Семінар сприяв активній взаємодії між учасниками та обміну досвідом Практичні кейси допомогли глибше зрозуміти як формувати та розвивати цифрову грамотність, а також як використовувати цифрові ресурси для підвищення ефективності навчання. Бажаємо усім натхнення до творчості.

🖋️Денисюк С.Ф., консультант центру професійного розвитку педагогічних працівників Камінь-Каширської міської ради



« повернутися

Вхід для адміністратора