A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління гуманітарної політики
Камінь-Каширської міської ради

Засідання професійної спільноти вчителів суспільних дисциплін

Дата: 07.03.2025 10:35
Кількість переглядів: 18

Фото без опису

💻Для педагога інформаційно-цифрова компетентність — це, свого роду, внутрішній навігатор, що дозволяє зорієнтуватися в потоці контенту, критично його оцінити та доброчесно використати у власній педагогічній діяльності.

☝️Питання формування та розвитку інформаційно-цифрової компетентності не тільки не втрачають своєї актуальності, а й стають дедалі нагальнішими. Швидка еволюція електронних ресурсів і цифровізація життя вимагають від сучасного педагога регулярно акцентувати увагу на відточенні навичок роботи з електронними джерелами та іншою інформацією, як невід’ємною складовою власного безперервного професійного розвитку.

☑️Питання підвищення цифрової компетентності вчителя стали предметом обговорення на засіданні професійної спільноти учителів суспільних дисциплін, . Учасники опрацювали питання:

1. Використання електронних освітніх ресурсів у процесі викладання суспільних дисциплін (презентувала Федік Т.В.).

2. Підвищення вмотивованості вивчення суспільних дисциплін. (досвідом поділилася Іщик Л.М.).

3. Сучасні засоби візуалізації на уроках суспільних дисциплін (представила Войчик Л.С.).

▫️Федік Т.В. та Іщик Л.М., учителі історії ОЗЗСО «Раково-Ліський ліцей» зазначили , що інтеграція електронних ресурсів в освітній процес, створює перспективи для здобувачів освіти активно залучатися до навчального процесу, розвивати у них критичне мислення та творчі здібності, дозволяє створювати захопливе та цікаве освітнє середовище, мотивує до вивчення предмету.

▫️Керівник професійної спільноти, вчитель історії ЗЗСО «Камінь-Каширський ліцей»№2 Войчик Л.С. підкреслила, що використання засобів візуалізації допомагає значно покращити якість викладання. Перелік інтернет-ресурсів, які дозволяють учителеві реалізувати діяльнісний підхід, постійно доповнюється і не є вичерпним. Педагогиня представила змістовний і цікавий кейс своїх творчих пошуків результативного використання ІКТ в освітньому процесі.

☑️Усі разом зробили висновок що електронні освітні ресурси відкривають нові можливості для педагогів, щоб зробити освітній процес більш інтерактивним та ефективним.

▫️Друга частина онлайн засідання професійної спільноти стосувалась питання сертифікації.

▫️З цікавістю, інтересом та захопленням учасники слухали розповідь Моцюк Л.М., вчительки ОЗЗСО «Хотешівський ліцей», яка поділилася цінним досвідом, який охоплював різні аспекти підготовки, участі у процедурі зовнішнього оцінювання професійної компетентності. ЇЇ виступ – чергове підтвердження думки про те, що сертифіковані вчителі є лідерами освітньої спільноти, які готові ділитися напрацюваннями, «родзинками» професійного успіху.

▫️Войчик Л.С. як експерт сертифікації учителів, також надала практичні і дієві поради, що допоможуть збільшити шанси успішного проходження сертифікації.

☑️Семінар сприяв активній взаємодії між учасниками та обміну досвідом Практичні кейси допомогли глибше зрозуміти як формувати та розвивати цифрову грамотність, а також як використовувати цифрові ресурси для підвищення ефективності навчання. Бажаємо усім натхнення до творчості.

🖋️Денисюк С.Ф., консультант центру професійного розвитку педагогічних працівників Камінь-Каширської міської ради


Фото без опису Фото без опису Фото без опису

Фото без опису Фото без опису Фото без опису 

Фото без опису Фото без опису Фото без опису 

Фото без опису Фото без опису 


« повернутися

Вхід для адміністратора