A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління гуманітарної політики
Камінь-Каширської міської ради

Відбулася онлайн-зустріч учителів зарубіжної літератури з теми «Оптимальний вибір форм і методів організації навчально-виховного процесу – запорука успішного навчання»

Дата: 17.03.2025 13:39
Кількість переглядів: 12

Фото без опису

🔰Завдання учителя на сучасному етапі – не лише передавати знання з навчального предмета, не лише готувати учнів до здачі іспитів, але й допомагати здобувачам освіти адаптуватись до реалій сьогодення. Педагог ХХІ століття безперервно вдосконалює свої професійні компетентності та ознайомлюється з інноваційними методами навчання і оцінювання результатів навчання.

💻06 березня 2025 року відбулася онлайн-зустріч учителів зарубіжної літератури з теми «Оптимальний вибір форм і методів організації навчально-виховного процесу – запорука успішного навчання» (керівник професійної спільноти Оксана Гундерич).

☑️Світлана Мартинюк та Інна Понеділок, вчителі зарубіжної літератури ЗЗСО «Бузаківський ліцей» представили свій досвід «Використання групових технологій у формуванні ключових компетентностей учасників освітнього процесу». Вони поділилися різноманітністю вправ технології групової роботи для формування таких компетентностей у сучасних школярів, як інформаційна, соціальна, комунікативна, громадянська та ефективного застосування їх на уроках.

▫️Робота у групах мотивує, допомагає вирішувати проблеми великих класів, створює відчуття безпеки для учнів і учениць. Педагоги поділились власними методичними знахідками і особливостями їх використання під час вивчення художніх творів.

▫️Вчитель зарубіжної літератури ОЗЗСО «Черченський ліцей» Оксана Дзенік презентувала питання «Впровадження STEM-освіти на уроках зарубіжної літератури». Сучасний учень повинен не лише вміти читати та аналізувати твір, а й знаходити у ньому джерело нових ідей для реалізації, пов’язаних із іншими науками: математикою, біологією, географією, астрономією, інформатикою, мистецтвом.

🔍Проєктно-дослідницька діяльність є кроком до кращого розуміння та зацікавлення здобувачів освіти літературою і одним з елементів упровадження STEM-освіти на уроках зарубіжної літератури. Оксана Володимирівна представила зразки проєктів для різних вікових груп. Стем-мейкерство, створення буклетів і фотоколажів, скрапбукінг сприяють розвитку креативності. Дуже важливо, що в ході такої роботи задіяні усі учні, із різним рівнем знань, і вони реалізують свої творчі здібності у процесі комунікативного та практичного дослідження. Щодо діяльності вчителя, то вона має бути систематизованою та спонтанною водночас.

📚Керівник спільноти Оксана Гундерич розкрила свої педагогічні секрети: як мотивувати, вчити мислити, вчити критично аналізувати, творчо підходити до вивчення літературних творів і зацікавити школярів (пантбуки, щоденники подвійних записів, мальовані книжки). Вона наголосила на системності у підборі матеріалів для оцінювання. Оксана Степанівна запропонувала колегам своє рішення щодо запису у журналах із зарубіжної літератури.

📝Консультант ЦПРПП Тетяна Лесик поділилася інформацією отриманою на роз’яснювальному вебінарі з питань організації якісного оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти відповідно до груп результатів з мовно-літературної освітньої галузі. Важливо, щоб оцінювання було необтяжливим і впорядкованим для вчителя, позитивним для учнів та учениць, необхідно добирати валідні інструменти адекватного оцінювання результатів навчання школярів. Учасники змогли отримати відповіді на запитання щодо механізмів виставлення оцінок та заповнення журналів.

🖋️Центр професійного розвитку педагогічних працівників Камінь-Каширської міської ради


Фото без опису Фото без опису Фото без опису

Фото без опису Фото без опису Фото без опису

Фото без опису Фото без опису Фото без опису


« повернутися

Вхід для адміністратора