Творчі проєкти як основа соціально-активної особистості: досвід педагогів Камінь-Каширщини
Творчі проєкти – як засіб виховання соціально-активної особистості.
Таку тему розглянули на засіданні професійної спільноти вчителів початкових класів закладів освіти: «Великоглушанський ліцей», «Малоглушанський ліцей», «Невірська гімназія», «Погулянківська гімназія».
Зустріч відбулася у дистанційному форматі. Вернісаж творчих знахідок представили педагоги Малоглушанського ліцею.
Людмила Віліч наголосила, що в основі методу проєктів лежить розвиток пізнавальних навичок учнів, умінь самостійно конструювати свої знання, умінь орієнтуватися в інформаційному просторі, розвиток критичного мислення. Таке навчання вимагає від здобувачів освіти інтегрованих знань, дослідницького пошуку для розв’язання проблеми.
Людмила Павлівна продемонструвала екологічні проєкти, які розвивають мислення, мовлення, уміння формулювати свої думки, виступати перед аудиторією. Це такі проєкти як «Обрядовий хліб», «У моєму селі най! най!», «Незалежна Україна». Скануючи к'юар-коди педагоги мали змогу переглянути відеоматеріали цих проєктів, учасники яких неодноразово ставали лауреатами та переможцями різноманітних екологічних конкурсів.
Пасик Наталія поділилася досвідом роботи з питання «Активізація пізнавальної діяльності шляхом впровадження інтерактивних технологій» та показала які способи використовує у своїй професійній діяльності щодо активного залучення всіх учнів до процесу пізнання.
Галина Білаш надала практичні поради та рекомендації як ефективно розвивати логічне мислення школяра.
«Нестандартні форми навчання – особливість Нової української школи» - це питання презентувала вчитель початкових класів Великоглушанського ліцею Тамара Харчик. Вчителька поділилася добіркою цікавих та ефективних у освітньому процесі видів роботи.
Директор центру професійного розвитку педагогічних працівників Марина Ніщик, підсумувавши роботу засідання, зауважила, що творчий характер педагогічної діяльності вимагає від учителя постійного розвитку. Професія вчителя – одна з тих, яка змушує людину весь час зростати, змінюватися відповідно до нових соціальних вимог, відповідно до нових запитів суспільства, учнів, кожне наступне покоління яких привносить нові цінності, традиції, норми спілкування. Учитель не може дозволити собі «зупинитися» на тому етапі розвитку та освіти, який він отримав в процесі професійної підготовки.
Професійний розвиток педагогів є ключовим чинником забезпечення високої якості сучасної освіти.
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Камінь-Каширської міської ради